خاطری که گذشت

متن مرتبط با «از تو ممنونم» در سایت خاطری که گذشت نوشته شده است

باز محرم

  • نیلوبلاگ

    سالها پیش ،محل ما یه مسجد داشت. همه برای محرم آماده مراسم عزاداری میشدن. یه مسجد بود و کلی آدم تعصبی. الان هر ده قدم یه تکیه داریم و دبگه اون تعصب واقعی نیست. چرا مردم اینجوری شدن؟ چرا اعتقادشون رو فروختن؟ چرا انقدر ریا میکنن؟ چرابرای تجملات عزاداری از هم سبقت میگیرن؟ آخه مردم چه شون شده؟ دوست دارم مثل سالها پیش برم بیرون و مراسم واقعی ببینم نه سالن مد و آرایش. بیرون که میرم احساس گناه میکنم. ...

    ادامه مطلب
  • از تو

  • نیلوبلاگ

    دوست دارم همش از تو بگم. آخه حرف تو که باشه همه چیز شادی بخشه. حرف تو حرف دله. حرف شادی و خنده و امید....

    ادامه مطلب