اونی که رفته برنمیگرده

خرید بک لینک

پیش از خداحافظیت،

  چتری به دستت میدهم!

پایی به راهت می کشم،

  شاید که برگردی!

بجای هر حرفی فقط،

خطی ز چشم خیس خود،تا به نگاهت می کشم،،

  شاید که برگردی.

باران ببارد میروی،باران نبارد میروی!

این بغض بی صاحب چرا،از تو ندارد پیروی.

بی من شدی راهی چرا؟

از من نمی خواهی چرا؟

کاری کنم پیدا کند.

پایان خوش این ماجرا....

خاطری که گذشت...

ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 23:18

صفحه بندی