دریافتی های ما از جهان هستی فقط به ما بستگی داره.
تا جایی که یادم میاد هدیه هایی رو دریافت کردم که با ایمان خواستم.
ایمان ما زندگی مارو تشکیل میده.
هر چه که دارم و ندارم رو بهش ایمان داشتم و دارم.
خاطری که گذشت...ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87