امروز صبح بعداز روزها،تازه تونستم کمی آرامش داشته باشم.
اسفند،چه ماه پر کارو پر تحرکی بود.
الان که با آرامش دارم مینویسم ،میبینم که یه ساعت از این ماه هم حتا این آرامش رو نداشتم،البته درگیری جذابی بود چون نتیجه عالی داشت.
اگه هوا هم یاری میکرد،شاید نتیجه فوق العاده میشد.
در هر صورت خوشحالم چون عاشقانه کار میکنم و لذت کار کردن همه چیزرو ساده میکنه.
امیدوارم کار همه جوری باشه که دوستش دارن ،تا در زمان کار لذت ببرن.
خاطری که گذشت...ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103