در سالی که گذشت،برما چه گذشت.
گذشته،از نامش معلومه یعنی عبور شده،
پس با تمام فراز و نشیب هاش تکرار نمیشه.
خوشحالم که هر روزم سر سبز و زیباست.
امیدوارم روزی برسه که دنیا در آرامش باشه،دوستی و عشق و سلامتی همه انسانها و در آغوش بگیره،انسان در موفقیت و شادی باشه،
و عشق تنها دغدغه انسان باشه.
سال جدید ،در قرن جدید بر تمام ایرانیان زیبا دل مبارک,.
خاطری که گذشت...
ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121