خاطری که گذشت

متن مرتبط با «خیال کن که غزالم» در سایت خاطری که گذشت نوشته شده است

اونی که رفته برنمیگرده

  • نیلوبلاگ

    پیش از خداحافظیت،  چتری به دستت میدهم!پایی به راهت می کشم،  شاید که برگردی!بجای هر حرفی فقط،خطی ز چشم خیس خود،تا به نگاهت می کشم،،  شاید که برگردی.باران ببارد میروی،باران نبارد میروی!این بغض بی صاحب چرا،از تو ندارد پیروی.بی من شدی راهی چرا؟از من نمی خواهی چرا؟کاری کنم پیدا کند.پایان خوش این ماجرا....u200bu200bu200bu200bu200b بخوانید...

    ادامه مطلب
  • خیال کن

  • نیلوبلاگ

    خیال کن، روزگارم روبراهه. خیال کن، رفتی و دلم نمرده. خیال کن، مهربون بودی و قلبم کنار تو ازت زخمی نخورده. خیال کن، هیچی بین ما نبوده. خیال کن، خیلی ساده داری میری. خیال کن، بی خیاله بیخیالم شاید این جوری آرامش بگیری. گذشتی از منوساکت نشسته. گذشتی از منو دیدی که خسته. تو یادت رفته که توی چه حالی، کنارت بودمو زخماتو بسته. خیال کن، که سرم گرمه عزیزم. خیال کن، بی تو هیچ دردی ندارم. خیال کن زمستونه ولی من توی شبهاشب سردی ندارم. خیال کن، قلب من شکستنی نیست. خیال کن ، حقمه تنها بمونم. خیال کن ، عاشقم...

    ادامه مطلب