
هر سال آدما با امید و آرزوهای زیاد به پیشواز بهار میرن. همه چیز و پاک و جدید می کنن به امید زندگی متفاوت و شادتر. هر سالتون زیباتر و شاد تر و متفاوت تر باشه. سال نو مبارک. +xa0نوشته شده در xa0دوشنبه سی ام اسفند ۱۳۹۵ساعتxa021:12xa0 توسطxa0omidxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
آدما دوست دارن هی آزمون و خطا رو خودشون تجربه کنن. تجربه چیزیه که گاهی بسیار دردناک کسب میشه. ...
ادامه مطلب