چقدر زمان سریع میگذره. انگار همین چندروز پیش بود. همیشه اولین ساعات اس ام اس بانک از همه زودتر بهم تبریک میگه. متولد شدیم تا مسیری توسط ما طی شود. این توانایی ماست که به هدف برسیم یا جا بزنیم. با ماست تا چه بهایی برای ادامه در مسیر بپردازیم. فردا با طلوع زیبای خورشید من نیز متولد میشم.
+ نوشته شده در دوشنبه پنجم مهر ۱۳۹۵ساعت 5:52  توسط omid |
خاطری که گذشت...ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118