
چندروز پیش توی خیابون جیحون بودم. یه ایستگاه صلواتی بود. توش یه ال سی دی بود که از دور دست دیده میشد. رسیدم جلوش دیدم به استیج بیشتر شبیه تا ابستگاه صلواتی. فقط بجای آهنگ مرثیه پخش می کرد. کاش مردم بیشتر به فکر عزاداریشون بودن تا بازی کردن و چشم و هم چشمی . ...
ادامه مطلب