ایستگاه صلواتی

خرید بک لینک
چندروز پیش توی خیابون جیحون بودم.یه ایستگاه صلواتی بود.توش یه ال سی دی بود که از دور دست دیده میشد.رسیدم جلوش دیدم به استیج بیشتر شبیه تا ابستگاه صلواتی.فقط بجای آهنگ مرثیه پخش می کرد.کاش مردم بیشتر به فکر عزاداریشون بودن تا بازی کردن و چشم و هم چشمی . خاطری که گذشت...

ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال می‌کنید

برچسب: ایستگاه صلواتی,ایستگاه صلواتی محرم,ایستگاه صلواتی تهران,ایستگاه صلواتی ولادت امام رضا,ایستگاه صلواتی نیمه شعبان,ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصارالرسول,ایستگاه صلواتی حضرت علی اصغر,ایستگاه صلواتی گردان انصار,ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار,ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول, نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 5:07

صفحه بندی