شادی و غمممممممممممممممممممم

خرید بک لینک
نمیدونم چرا شادی ها کوتاه شدن.عوضش تادلت بخواد غم طولانی و بدون تهه.خوب که فکر میکنم ،سرچشمه روتوی خودمون میبینم.مدتهاست صداقت و آرامش رو کشتیمو جاشو دادیم به چیزای واهی و بی ارزش.این تنبیه خداست. خاطری که گذشت...

ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 22:26

صفحه بندی