نمیدونم چرا
شادی ها کوتاه شدن.عوضش تادلت بخواد غم طولانی و بدون تهه.خوب که فکر میکنم ،سرچشمه روتوی خودمون میبینم.مدتهاست صداقت و آرامش رو کشتیمو جاشو دادیم به چیزای واهی و بی ارزش.این تنبیه خداست. خاطری که گذشت...
ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 22:26