چند روز پیش یکی از همسایه ها فوت کرد.بچه هاش جوری گریه و فریاد میکردن،آدم فکر میکرد عاشق باباشون بودن و تمام عمر در خدمتش بودن.یادمه که هروز صدای درگیری و داد و بیدادشون بلند بود.یروز دخترش طوری سر باباش داد میزد که همه محل جمع شدن ببینن کی با کی دعواش شده.عجب دنیای غربیه.وقتی میمیری همه فقط از ت خوبی میگن.وقتی کنارشونی همش اشتباهات ت رو مثل پتک توی سرت میزنن. خاطری که گذشت...
ما را در سایت خاطری که گذشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 22:26